S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.
Ok

Tel.: +421 907813197             Otváracie hodiny: Pondelok - piatok 5:30-16:30  Sobota 5:30-10:00


Obchodné podmienky
OBCHODNÉ PODMIENKY.

Predmet plnenia týchto všeobecných obchodných podmienok je PREDAJ TOVARU, záväzne objednaného kupujúcim, v e-shope portálu www.darcekylienok.sk.

Tieto obchodné podmienky upravujú všetky kúpne zmluvy a z nich vyplývajúce právne vzťahy medzi prevádzkovateľom portálu www.darcekylienok.sk (ďalej len "Predávajúci") a jeho zákazníkmi (ďalej len "Kupujúci"). Všetky dodávky tovaru, ktoré budú uskutočnené v dobe platnosti týchto všeobecných obchodných podmienok im podliehajú. Kupujúci prijíma platnosť obchodných podmienok odberom tovaru u predávajúceho a týmto aktom pre neho vstupujú do platnosti.

 PREVÁDZKOVATEĽ  - PREDÁVAJÚCI:

Lenka Kňažková

Horná Ves 62

967 01 Kremnica

IČO: 40393488

DIČ: 1070262831

IČ DPH - SK1070262831

Okresný úrad Žiar nad Hronom Číslo živnostenského registra: 613-8522

Telefonický kontakt: +421907813197 (PONDELOK - PIATOK 5.30 - 17.30 hod)

E-mail: darcekylienok@gmail.com

 

OBCHODNÉ PODMIENKY:

1. OBJEDNÁVKA TOVARU

2. CENA TOVARU

3. DODANIE TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

4. PREVZATIE TOVARU

5. REKLAMÁCIA - VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU

6. ZÁRUKA TOVARU

7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 

1. OBJEDNÁVKA TOVARU

Minimálna výška objednávky je 10 €.

Kupujúci objednáva tovar prostredníctvom e-shopu www.darcekylienok.sk.

Zrealizovaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

Prijatá objednávka sa považuje za záväznú a je chápaná ako zmluva uzavretá na diaľku. Predávajúci vždy uskutoční spätné potvrdenie objednávky e-mailom (na základe predchádzajúceho prijatia elektronickej objednávky od kupujúceho).

Ak predávajúci nebude môcť spracovať objednávku z dôvodu chýbajúcich alebo nesprávne uvedených údajov, nie je objednávka považovaná za platnú. Následne o tejto skutočnosti oboznámi kupujúceho a vyžiada doplnenie chýbajúcih údajov, čím sa môže predĺžiť doba vybavenia objednávky!

- Storno objednávky zo strany kupujúceho:

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 24 hod. po odoslaní objednávky - akceptujeme len písomné storno objednávky.

- Storno objednávky zo strany predávajúceho:

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho cena u samotného dodávateľa. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.

2. CENA TOVARU

Cena tovaru je stanovená cenníkom predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny bez predchádzajúceho upozornenia, v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod...

Platné ceny sú potvrdené kupujúcemu v okamihu potvrdenia objednávky.

V cene tovaru nie sú zahrnuté prepravné náklady, ktoré sú bližšie špecifikované v časti 3. DODACIE  A PLATOBNÉ PODMIENKY.

Predávajúci neúčtuje balné.

 

3. DODANIE TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

Predávajúci doručuje kupujúcemu objednaný tovar prostredníctvom kuriérskej spoločnosti.

Kupujúci si v objednávke sám špecifikuje spôsob úhrady za objednaný tovar:

1. DOBIERKA (platba za objednaný tovar pri prevzatí zásielky, kuriérom)

2. BANKOVÝ PREVOD (platba za objednaný tovar vopred, na účet predávajúceho)

3. OSOBNÝ ODBER (platba pri prevzatí tovaru, v hotovosti, platobnou kartou)

 

 DODANIE TOVARU:

1. V prípade, že objednaný tovar je dostupný, predávajúci ho EXPEDUJE do 5. - 7. pracovných dní na dobierku.

2. V prípade, že si kupujúci objedná tovar, ktorý nie je momentálne na sklade, alebo je tovar ručne vyrábaný, na objednávku, predávajúci ho EXPEDUJE do 2. – 4. týždňov na dobierku.

3. V prípade, že kupujúci si zvolí platbu vopred, tovar predávajúci EXPEDUJE až po pripísaní finančných prostriedkov na účet.

4. V prípade, že si kupujúci objedná tovar, zvolí si osobný odber, a tovar je na sklade, predávajúci ho EXPEDUJE hneď, ako si príde kupujíci pre neho a vyplatí tovar v hotovosti, alebo platobnou kartou.

5. V prípade, že tovar momentálne nie je skladom, po prijatí objednávky Vás predávajúci bude kontaktovať a upresní termín dodania.

 Predávajúci bude kupujúceho kontaktovať pred odoslaním zásielky (e-mailom) a informovať ho o termíne odoslania tovaru, resp. ďalších podstatných náležitostiach. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad. (faktúru na dodaný tovar)

 

 VÝŠKA PREPRAVNÉHO:

Predávajúci účtuje nasledovné ceny za doručenie zásielky:

  • doručenie zásielky NA DOBIERKU = od 7 €, záleží od rozmeru a hmotnosti balíku  (cena je v rámci Slovenska, do iných krajín sa cena mení podľa cenníka kuriérskej spoločnosti)
  • platba vopred, na účet = od 7 €
  • osobný odber = 0 €

 

 4. PREVZATIE TOVARU

Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termína na adresu uvedenej v objednávke.

Pri preberaní zásielky je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

V prípade, že si kupujúci neprevezme zásielku, bude povinný v súlade s §420 a §442 Občianského zákonníka zaplatiť predávajúcemu škodu, ktorá vznikla predávajúcemu porušením povinnosti kupujúceho prevziať tovar! Predávajúci si uplatní úhradu škody, ktorá vznikla z dôvodu neprevzatia zásielky v stanovenej lehote, nakoľko už došlo k vynaloženiu preukázateľných nákladov (poštovné výdavky a pod)!

 

 5. REKLAMÁCIA - VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená.

Pred odoslaním výrobku na reklamáciu je kupujúci povinný kontaktovať predávajúceho (e-mailom alebo telefonicky), uviesť typ výrobku, číslo dokladu a podrobný popis reklamovanej závady a dohodnúť s predávajúcim ďalší postup. V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar buď formou balíka, alebo doporučene ako list na adresu sídla predávajúceho - upozorňujeme, že reklamácia odoslaná formou dobierky NEBUDE prijatá a bude odoslaná späť!

Reklamovaný tovar musí byť dodaný v pôvodnom obale a mechanicky nepoškodený.

Zásielka musí byť riadne zabalená a musí obsahovať:

1) reklamovaný tovar,

2) kópiu faktúry,

3) podrobný popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, telefónne číslo, e-mail.

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

 Výmena a vrátenie tovaru:

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní, odo dňa prevzatia tovaru. Netýka sa to tovarov a služieb vyhotovených na objednávku zákazníka. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci, ak tovar plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám. Pri uplatnení tohto práva je kupujúci povinný kontaktovať predávajúceho pred vrátením tovaru a informovať ho o využití práva na vrátenie tovaru. Následne je kupujúci povinný odoslať tovar v stanovenej lehote, na vlastné náklady predávajúcemu. Tovar zaslaný predávajúcemu na dobierku, nie je akceptovateľný. Zákazníkovi je vrátená čiastka na účet v banke. Tovar nesmie byť porušený, použitý a musí byť zabalený v pôvodnom obale.

 

6. ZÁRUKA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU

PODMIENKY ZÁRUKY

- Na každý výrobok poskytuje predávajúci záruku, ktorá sa začína kúpou výrobku a trvá 24 mesiacov. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho zistení, t.j. ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nebude možné uznať.

- Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady spôsobené výrobcom a zistené počas trvania záručnej doby, nie na opotrebovanie  alebo mechanické poškodenie výrobku. Záručnú dobu si nie je možné zamieňať so životnosťou výrobku, dátumom spotreby a pod…

- Ak sa na výrobku prejaví výrobná vada, je nutné ho reklamovať okamžite a neodkladne po jej zistení (§599 Občianskeho zákonníka). Výrobok ďalej nepoužívajte, aby bolo možné určiť pôvod závady. Ak túto povinnosť nesplníte, nebude možné reklamáciu uznať. Reklamácia sa môže uplatniť len v záručnej dobe.

- Výrobok môže byť používaný výhradne k účelu, ku ktorému je určený. Výrobok je potrebné pravidelne ošetrovať a skladovať takým spôsobom, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby, ktoré vzniknú nadmerným opotrebením, preťažením alebo nesprávnym používaním a údržbou výrobku.

- K reklamácii je možné predložiť len čistý výrobok v takom stave, aby bolo možné reklamovanú závadu odstrániť. Spolu s výrobkom je nevyhnutné predložiť aj správne vyplnený list s podrobným popisom reklamovanej závady.

- Na reklamáciu je možné prijať len výrobok zabalený v pôvodnom, resp. inom podobnom obale. Výrobok je potrebné odoslať na reklamáciu správne zabalený, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu alebo znehodnoteniu, na adresu predávajúceho.

- O spôsobe odstránenia závady výrobku rozhoduje výrobca. Termín opravy pri reklamácii je 30 dní. Čas trvania záruky sa predlžuje o čas trvania opravy.

Záruka sa nevzťahuje:

a.) na poškodenia vzniknuté následkom nedodržania podmienok záruky.

b.) na zmenu farby povrchového materiálu v dôsledku pôsobenia slnečného žiarenia, jeho namoknutia pri daždi, jeho ošúchania ani na mechanické poškodenie povrchového materiálu.

c.) na poškodenia, vyplývajúce z bežného opotrebenia materiálu.

d.) na mechanické poškodenia zavinené používateľom výrobku a spôsobujúce odtrhnutie jednotlivých častí výrobku.

e.) na mechanické poškodenia spôsobené dopravou a nešetrným zaobchádzaním.

f.) na samovoľné prerábania a zásahy vykonávané tretími osobami.

7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

V zmysle zákona č. 122/2013 Zb. z. o ochrane osobných údajov  sa  prevádzkovateľ internetového obchodu zaväzuje, že osobné dáta, ktoré poskytne kupujúci prostredníctvom objednávkového formulára nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru!) a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacu s propagáciou tohto internetového obchodu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy. Náš internetový obchod si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (heckerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.

Ďalšie vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky zoznámil s týmito obchodnými podmienkami predávajúceho a reklamačným poriadkom predávajúceho a že s nimi súhlasí. V prípade že kupujúci nesúhlasí zo znením podmienok, môže svoj nesúhlas vyjadriť písomne.

Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 12.02.2016.

 

 

 

                                                                     Alternatívny spôsob riešenia sporov

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu darcekylienok@gmail.com.
  2. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznamsubjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:

             -ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;

             -ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím 

              neprimeraného úsilia a podobne.                     

  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

YjNmMzJj